"אמלתרה"? "אמלתראות"? "קורה או מערכת קורות להחזקת התקרה" (מילון אבן-שושן המרוכז, 2004)

יום שני

מילכוד

א. אני מרחיקה אנשים כי אני לא בוטחת בהם.
אני לא בוטחת בהם כי אני מפחדת.
אני מפחדת כי אני חלשה.
אני חלשה כי הבדידות מכרסמת בי.
הבדידות מכרסמת בי כי אני מרחיקה אנשים.
אני מרחיקה אנשים כי אני לא בוטחת בהם.
אני לא בוטחת בהם כי אני מפחדת.
אני מפחדת כי אני חלשה.
אני חלשה כי הבדידות מכרסמת בי.
הבדידות מכרסמת בי כי אני מרחיקה אנשים.
אני מרחיקה אנשים כי אני לא בוטחת בהם.
אני לא בוטחת בהם כי אני מפחדת.
אני מפחדת כי אני חלשה.
אני חלשה כי הבדידות מכרסמת בי.
הבדידות מכרסמת בי כי אני מרחיקה אנשים.
אני מרחיקה אנשים כי אני לא בוטחת בהם.
אני לא בוטחת בהם כי אני מפחדת.
אני מפחדת כי אני חלשה.
אני חלשה כי הבדידות מכרסמת בי.
הבדידות מכרסמת בי כי אני מרחיקה אנשים.
אני מרחיקה אנשים כי אני לא בוטחת בהם.
ת. תמיד מאוחר מדי. עד שאני כבר קולטת מה קרה. תמיד מאוחר מדי.

יום ג', כ"ז במרחשוון, תשס"ט

2 תגובות:

Anonymous אמר/ה...

היי, נראה לי שאנחנו מכירות.

הנה המייל שלי, אשמח אם תרצי לקשקש:
mariya_o@hotmail.com

(מאריה)

אמלתרה אמר/ה...

מאריה?
מי את?
איך הגעת לכאן?

מקווה שתראי את התגובה. אני לא שולחת לך מכתב בדוא"ל, כי אני חוששת שאת דמות בדיונית שאנשים מוזרים המציאו כדי להשיג את הכתובת שלי ולפטם לי את התיבה בפרסומות, עד שתתפקע.

נו, מה את אומרת? את דמות בדיונית המשמשת מזימות עכורות? אני מקווה שלא. את מוזמנת להישאר, בכל אופן, גם אם את דמות בדיונית כנ"ל. ותודה שהוספת תגובה (זו התגובה הראשונה פה), במיוחד אם את אנושית. אני, איך אומרים, אשמח לגלות שאת אנושית, אבל זה בסדר אם את לא, אפשר לזרום בליברליות, כמו שאומרים.

בעצם, אפשר להתחיל גם ככה:
מה שלומך?