"אמלתרה"? "אמלתראות"? "קורה או מערכת קורות להחזקת התקרה" (מילון אבן-שושן המרוכז, 2004)

יום חמישי

קסוניקס32

17,461 נקודות במשחק מחשב. זו התוצאה הגבוהה ביותר עד כה. לפני כן: 16,579. אני קצת גאה בעצמי. אני תוהה אם לעד אהיה כישלון בעולם הפיזי. לא תמיד תהיתי. לא תמיד הייתי מודעת לקיומו של העולם הפיזי. אני צריכה ללמוד, כנראה. ככה אומרים. וזה בוודאי דבר הגון. מעשה הגון. להתפרנס בכבוד וכו'. עצמאות וכו'. היכולת לתרום לזולת וכו'. אני לא בחורה הגונה במיוחד, אבל אפשר לנסות.

17,461 נקודות במשחק מחשב. זו התוצאה הגבוהה ביותר עד כה. זה לא אומר שאני לא כישלון. אבל עכשיו שיבואו כל העולם ואישתו ויווכחו שיש בידי עדות להישג זעיר. הישג זניח, אולי, אבל הישג לא פחות.

לפעמים הגאוות שלי מגוכחות. אני תינוקת מבפנים, ואישה מבחוץ. אין לי מושג מה יהיה. מה שזה לא יהיה שצופן העתיד, העתיד צופן אותו. הוא צפון. הוא צפון, בסדר? צפון. אבל לא בלתי-אפשרי שאמצא איך לחיות. ובינתיים, יש לי הישגים זעירים. לא תמיד היו לי. אז יש לשמור על קנה המידה, איכשהו, אם בכלל. וכד'. 17,461 נקודות במשחק מחשב. לפני כן: 16,579.

יום ה', י"ב בטבת, תשס"ט

זמן

לפעמים "זמן" הוא המקום המסוים בנפש, בו מתקיימות רק שאלות רטוריות. והתקווה טיפשית. והייאוש טיפשי. "מה את כבר יודעת?" עצמי שואלת. היא מקניטה בחיבה: "מה את כל כך בטוחה שאת כבר יודעת? מה את כל כך בטוחה בעצמך? התקווה טיפשית. גם הייאוש טיפשי. חכי תראי".

יום ה', י"ב בטבת, תשס"ט