"אמלתרה"? "אמלתראות"? "קורה או מערכת קורות להחזקת התקרה" (מילון אבן-שושן המרוכז, 2004)

יום שני

בובה וקיקי

התלוננו בפניי על שלא פרסמתי רשומה חדשה מזה זמן מה (הידד, תמיד רציתי לציין כנ"ל, אבל מעולם לא היתה לי סיבה הגונה).

ובכן, הנה. וכדי שלא תהיה זו סתם רשומה, קלטו-קלטו מה יש פה:
http://ja.wikipedia.org/wiki/%E7%94%BB%E5%83%8F:BoobaKiki.png
(גלגלו שם קצת מטה, יש הסבר בעברית)

הו, כמה שזה מגניב.

אחר-כך יבואו כל מיני גזענים, עם כל ברבורי ה"מנטאליות" הברבריים שלהם, ואני אדע שיש לי מה לענות להם, אני אדע שאפילו ראיתי בעבר דברים שהצבעתי עליהם ואמרתי "הנה, זו תשובה", אבל אני אשכח מה היו הדברים האלה, אז סתם אשב שם ואעשן בשרשרת ואשתה את הבירה ואשנא את עצמי, ואבטיח לעצמי שכבר מחר אני מכניסה את עצמי לתכנית לימודים מחייבת ורצינית ביותר, כדי שאוכל לענות לטיעונים מטופשים, כדי שאזכור את מה שיש לי לומר וגם איך לומר, כדי שלא אאלץ שוב למלא את פי מים, או בירה, או עשן, או אנא-ערף, אתם יכולים לבחור לבד איזה דימוי מתאים לכם יותר.

יום ב', ד' בכסלו, תשס"ט

אין תגובות: