"אמלתרה"? "אמלתראות"? "קורה או מערכת קורות להחזקת התקרה" (מילון אבן-שושן המרוכז, 2004)

יום חמישי

אנשים טובים באמצע הדרך

התעוררתי בשלוש. אתמול קבעתי עם לי-אור שניפגש היום בשעה ארבע. חשבתי שאבטל.

הוא התקשר שנייה אחרי שהתעוררתי. מספיק זמן כדי שאתעורר קצת ואתאפס על עצמי פחות או יותר, לא מספיק זמן כדי שאכנע לדיכאון של החולי ושות'. והנה, הוא מתקשר. יש אור בקול שלו. יש לו מין קטע כזה, של תזמון טוב. הוא בא טוב, לי-אור.

אני מרגישה בריאה יותר עכשיו. הוא תמיד מזכיר לי שישנן גישות טובות ובריאות יותר לחיים. אני חייבת לו הרבה.

ברוך ה' שקיים לי-אור. אני לא שומרת איתו על קשר כמו שצריך. הנה, מסתבר שהוא היה עכשיו במקום לא נעים, שלושה שבועות הוא היה שם, ובכלל לא ידעתי. לא טלפנתי אפילו פעם אחת, לא שאלתי, לא דרשתי בשלומו. וזה אדם שששלומו חשוב לי.

אני רוצה להיות חברה טובה יותר. אני רוצה להיות אור ללי-אור. הוא אור לי. ועכשיו? עכשיו אתקלח, אתלבש, אתארגן ואצא לפגוש אותו. אלמלא האור שהוא מאיר, לא היה לי הכוח לפגוש אותו. אלמלא האור שהוא מאיר, בוודאי לא היה לי הכוח להרבה דברים אחרים. הוא איש טוב. אני חייבת לו הרבה.

ברוך ה'.

יום ה', ט"ו במרחשוון, תשס"ט

אין תגובות: